Feb 1, 2011

Benci!

Aku ada tolong sorg budak ni tapi aq x mengharapkan balasan daripada dia pun.Aku paham dia ade masalah family matters sebab aku pun pernah hadapi gak.Tp xyah nk emo ngan aku.

Perasaan aku sekarang memang mcm ANNOYED+FRUSTRATED giler sbb boleh dia panggil aku with some "good" words.!!but life is just like a wheel!take it easy and you may survive in the future.

tulah yang aku pikir dalam otak aku sekarang.Aku harap sangat dia akan berubah sbb ramai yang bencikan dia disebabkan perangai dia yang cam @#$% jer.Semalam,aku mimpi aku kena tampar ngan Epul,President Batch of 0913.sebab ape??!!

sebab aku ajar ajaran sesat kat batch aku.tapi aku rase mimpi tu mengajar aku something.x tahu mengajar aku ape tp aku anggap mimpi semalam cam ada makna tersirat.Lupakan jelah bende tu...Continue with my life as usual!!

No comments:

Post a Comment