Feb 5, 2011

Dh nk balik koleq?


Esk..aku akan balik ke koleq with Feez and Ed.Thanx to Uncle Kamaruddin sebab bagi aku a lift to Kuale.Haha =)

Btw..cuti ni rase sekejap giler sbb yelah..aq blik rmah brape hari je pun..from Sunday to Saturday, lame gak ek..??

Wtv..x kesahlah.Balik ni aku ade exam batch.memang batch 0913 best sebab kitorg buat preparation awal.Hope 100% straight 8a's.Amin...

This holiday,banyak gak news yang best and x best yang aku dapat dari "geng" aku.Haha :P
balik ni,aku akan study betul2 sebab cuti ni aku dah banyak buang mase kat fb.lepas gianlah katakan.

Balik ni gak..(banyak harapan) aku harap =) aku akan baik ngan semua orang and kalau boleh aku xnk gaduh ngan sape2 lagi.Cukuplah dengan pergaduhana sepanjang my first 3 weeks as form 3.

~sebelum balik ade satu post lagi kowt~

No comments:

Post a Comment