Feb 1, 2011

Should I?

Patut ke aku minx maaf kat dia sebab aku emo ngan dia??rasenye x patut tp aku xnk hubungan silaturrahim aku ngan dia putus sebab benda remeh-temeh cam ni.x logik.tp pada firasat aku,aku rase aku patut minx maaf ngan dia sebab aku pun mengeluarkan kata2 kesat gak....

Walaupun dia yang start dulu,aku rasa pun pun bersalah gak.x tahu sebab ape tp perasaan bersalah wujud dalam diri aku.So,i think better for me untuk aku minx maaf kat dia but not today...later maybe masa bukak sekolah nanti..cam kes last year,awal tahun baru aku minx maaf kat dia n dia minx maaf kat aku.

So,Fair n Square.My life this year memang banyak suka duka walaupun baru 1 bulan tahun 2011.Pembuka bulan Febuari aku merupakan satu kejadian yang x disangka.Tapi,aku akan lupakan kes ni x cam kes sebelum ni...

-nickname baru(PyhtoNik)-

No comments:

Post a Comment