Jan 31, 2011

Tentera Babylon melawan Tentera Atlantis p.2

Aku yang memang begitu baik dengan tentera Atlantis memang begitu 'emo' terhadap mereka hari tu apabila aku tahu kawan aku,Si Slinky diserang tanpa pengetahuan aku.Aku kali ini terpaksa menyerang mereka dan menyebabkan pihak pentadbir tentera Atlantis terpaksa masuk campur.Keadaan masa tu lebih kurang macam lagu Selena Gomez:A Year Without Rain.

Pelbagai bentuk serangan dilakukan oleh kedua-dua pihak.Tetapi,pihak lawan menggunakan taktik kotor dengan menyebarkan cerita yang tak pasti atau kata lain,FITNAH.Pihak aku menggunakan medium...(biar aku sahaja yang tahu)Tetapi..pada permulaan minggu sebelum cuti,klimaks telah berlaku.Petang yang redup telah menandakan sesuatu yang buruk bakal berlaku.

Macam Pink cakap:"Raise Your Glass if You Are Wrong".Sesi pertemuan dua pihak itu diadakan dengan permulaan daripada pihak kami.Unity Is Strength.Perbincangan yang sepatutnya diadakan secara "slow motion" bertukar ganas kerana dua-dua pihak menggunakan pancaindera yang dikurniakan Tuhan.

-part 3 bakal menyusul-

No comments:

Post a Comment