Jan 30, 2011

Life full with kezzzutan!

Kadang-kadang hidup ni kita xleh expect ape yg akan berlaku in the future,right?

Like what happen to me in college..quite shockin'...aku xkan bgtahu apa yang berlaku tp memang kehidupan ni penuh dengan misteri yang perlu dirungkai satu per satu.

My life...as a form 3 student memang memorable walaupun baru 3 weeks bergelar senior kepada f1 n f2.aq x tahu kenape tp my life kebelakangan ni full with shockin' news and incidents yang sometime buat aku happy n sometime sedey...(hehe)

Example...dis year first time aku belajar rebus something yang sebelum ni aku xtahu pun boleh direbus.Hahaha..(apa benda tu biar aq je yang tahu).best gaklah moment tu sebab acara tu dilakukan beramai2 bukan sorang2.

this year jugak aku dah mula buat plan how to use my prep hours as optimum yang aq boleh.Macam mana skalipun,aku akan tetap buat at least satu latihan x kira subject ape.asalkan buat.


-x tahu kenape tp dis year famous sngt(haha:)-

No comments:

Post a Comment