Mar 16, 2011

Today..

Hari ni aku ke town to survey some furniture for my new house ..

Memang letih + sejuk sebab hari ni satu hari hujan kat K.Terengganu.

OTW back dari town .. dah sampai kat Traffic Light kat rumah aku ..

Tetibe je kereta Toyota Estima yang dipandu ayahku terOFF enjinnya .

Dahlah cara kereta tu off mengejut my mum and aku yang sit kat belakang .

Lepas tu .. aku pergi pulak ke kedai Mechanic ..

Muka mechanic tu memang palat .. x sampai hati aku nak tengok muka dia ..

Dia cakap dia xley g tengok kereta kat sana . Boleh Tow je ...

Nak Tow pulak kene tunggu lagi sejam ..

Thank God ada seorang mechanic yang ayah aku kenal ..

Terus ambik kereta Estima tu and bawa ke Workshop dia .

So .. pukul 4 tadi baru aku sampai rumah dengan selamat . Selepas keluar ke town dari pukul 1045 tadi sampai tadi baru balik ..

<3 NAZEEM

No comments:

Post a Comment