Dec 25, 2010

ada ape dengan december?

Taylor Swift sebut Back To December,Demi Lovato pulak Remember December,Linkin Park dengan My December.ape yg ade dengan bulan terakhir dalam kalendar,December.

special sangat ke bulan December?(wondering).pada aku memang banyak lagi lagi December 2010.
bulan December?

apa yang berlaku?aku gaduh ngan junior yang baik ngan aku masa school days.Tup tup,dia cari pasal and aku pun argue ngan dia.lagi...

aku jumpe ngan geng2 aku mase standard 1-6 dulu(including my best friends,Feez and Ed).semua kata aku dah lain and makin besar.ye ke?mane ade.lagi?

cuti sekolah.bulan December bulan holiday.mase ni lah flight penuh sebab smua nk g holiday.bulan last ni jugak banyak movie akan keluar cam best Narnia,Harry Potter and Tron.bulan ni jugak akan mengumpulkan kisah2 sepanjang tahun 2010 berlalu.macam2 ade.

So,memang kata Taylor Swift "And I'll go back to december all the time" disokong pulak dengan "Remember December",kata Demi Lovato.Linkin Park?My December?yes it is My December for sure.

-tengah mabuk ice cream-

No comments:

Post a Comment